wydarzenie archiwalne
termin: 19 września — 20 września
miejsce: Zoom

Szkolenie Z drugiej strony lady – „trudny klient” w bibliotece

tekst: Szkolenie online. Z drugiej strony lady - "trudny klient" w bibliotece I część - 19.09.2024, II część - 20.09.2024; zdjęcie kobiety z twarzą ukrytą w dłoniach, w tle regały wypełnione książkamiAdresaci: szkolenie adresowane jest do bibliotekarek i bibliotekarzy z wielkopolskich bibliotek publicznych

Skąd się biorą i kim są trudni klienci i czy można sobie z nimi poradzić? Jakie koszty pracy ponosimy pracując w usługach, bo tym przecież zajmujemy się w bibliotekach? Czy są złote sposoby na rozwiązywanie konfliktów z użytkownikami, w czym mogą pomóc nam regulaminy i procedury zachowań? I, przede wszystkim, jak nie dać się trudnemu czytelnikowi i dalej lubić pracę z ludźmi?

O tym i wielu innych aspektach pracy z trudnym klientem będziemy rozmawiać podczas dwudniowego spotkania: Z drugiej strony lady – „trudny klient” w bibliotece.


Plan szkolenia:

Dzień 1

  • Biblioteka jako organizacja świadcząca usługi: korzyści i zagrożenia pracy w ciągłym kontakcie z drugim człowiekiem
  • Tajemniczy klient w Bibliotece
  • Trudny klient czy trudna sytuacja? Wpływ zmiany perspektywy na sposób rozwiązywania problemu.

Dzień 2

  • Ach te emocje! Wpływ emocji na budowanie relacji, emocje i trudne sytuacje, praca na postawach, dbanie o siebie
  • Jak rozbroić trudnego klienta? Kilka pomocnych sposobów do wykorzystania w pracy.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.

 

zdjęcie uśmiechniętej kobiety w okularachProwadząca:

Natalia Gromow – menadżerka, trenerka, facylitatorka. Absolwentka historii na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów podyplomowych Marketing Kultury (Uniwersytet Warszawski), Innowacyjne praktyki Public Relations (UG), Psychologia przywództwa i Judaistyka stosowana (Uniwersytet SWPS). Prezeska Stowarzyszenia LABiB, inicjatorka i koordynatorka pilotażowego Badania satysfakcji pracowników bibliotek publicznych, dyrektorka Biblioteki Gdynia.

Prowadzi szkolenia z rzecznictwa, diagnozy środowiska lokalnego, budowania strategii instytucji kultury, współpracy z samorządem, komunikacji oraz budowania i poprawy dobrostanu zespołów. Interesuje ją tworzenie zdrowego i sprawiedliwego środowiska pracy oraz budowanie pozycji biblioteki jako otwartej, stanowiącej dobro wspólne instytucji, będącej centrum życia społeczności lokalnej.

Przeciwniczka pracy bez sensu i certyfikowana facylitatorka Job Crafting Polska.

Fot. Monika Konkel


Termin: UWAGA! Szkolenie jest dwuczęściowe:

I część: 19.09.2024, godz. 10.00–13.15

II część: 20.09.2024, godz. 10.00–13.15

Obowiązuje jednorazowy zapis na obie części szkolenia, które stanowią nierozerwalną całość.

Forma: warsztaty online

Miejsce: platforma Zoom, zapisani uczestnicy otrzymają link, dzięki któremu zalogują się do pokoju spotkania.

Przeczytaj instrukcję dla uczestnika webinarium


Zapisy:

  • online: wypełnij formularz zgłoszeniowy
  • ilość miejsc jest ograniczona, decyduje pierwszeństwo zgłoszeń
  • szkolenie jest bezpłatne
  • zgłoszenia będą przyjmowane do 18 września

Kontakt: Małgorzata Bochińska, malgorzata.bochinska@wbp.poznan.pl, telefon: 61 66 40 874

Źródło grafiki: Canva.com

Podoba Ci się ten artykuł? Podziel się ze znajomymi: