Szkolenie Z drugiej strony lady – „trudny klient” w bibliotece
Adresaci: szkolenie adresowane jest do bibliotekarek i bibliotekarzy z wielkopolskich bibliotek publicznych
Skąd się biorą i kim są trudni klienci i czy można sobie z nimi poradzić? Jakie koszty pracy ponosimy pracując w usługach, bo tym przecież zajmujemy się w bibliotekach? Czy są złote sposoby na rozwiązywanie konfliktów z użytkownikami, w czym mogą pomóc nam regulaminy i procedury zachowań? I, przede wszystkim, jak nie dać się trudnemu czytelnikowi i dalej lubić pracę z ludźmi?
O tym i wielu innych aspektach pracy z trudnym klientem będziemy rozmawiać podczas dwudniowego spotkania: Z drugiej strony lady – „trudny klient” w bibliotece.
Plan szkolenia:
Dzień 1
- Biblioteka jako organizacja świadcząca usługi: korzyści i zagrożenia pracy w ciągłym kontakcie z drugim człowiekiem
- Tajemniczy klient w Bibliotece
- Trudny klient czy trudna sytuacja? Wpływ zmiany perspektywy na sposób rozwiązywania problemu.
Dzień 2
- Ach te emocje! Wpływ emocji na budowanie relacji, emocje i trudne sytuacje, praca na postawach, dbanie o siebie
- Jak rozbroić trudnego klienta? Kilka pomocnych sposobów do wykorzystania w pracy.
- Sesja pytań i odpowiedzi.
Prowadząca:
Natalia Gromow – menadżerka, trenerka, facylitatorka. Absolwentka historii na Uniwersytecie Gdańskim oraz studiów podyplomowych Marketing Kultury (Uniwersytet Warszawski), Innowacyjne praktyki Public Relations (UG), Psychologia przywództwa i Judaistyka stosowana (Uniwersytet SWPS). Prezeska Stowarzyszenia LABiB, inicjatorka i koordynatorka pilotażowego Badania satysfakcji pracowników bibliotek publicznych, dyrektorka Biblioteki Gdynia.
Prowadzi szkolenia z rzecznictwa, diagnozy środowiska lokalnego, budowania strategii instytucji kultury, współpracy z samorządem, komunikacji oraz budowania i poprawy dobrostanu zespołów. Interesuje ją tworzenie zdrowego i sprawiedliwego środowiska pracy oraz budowanie pozycji biblioteki jako otwartej, stanowiącej dobro wspólne instytucji, będącej centrum życia społeczności lokalnej.
Przeciwniczka pracy bez sensu i certyfikowana facylitatorka Job Crafting Polska.
Fot. Monika Konkel
Termin: UWAGA! Szkolenie jest dwuczęściowe:
I część: 19.09.2024, godz. 10.00–13.15
II część: 20.09.2024, godz. 10.00–13.15
Obowiązuje jednorazowy zapis na obie części szkolenia, które stanowią nierozerwalną całość.
Forma: warsztaty online
Miejsce: platforma Zoom, zapisani uczestnicy otrzymają link, dzięki któremu zalogują się do pokoju spotkania.
Przeczytaj instrukcję dla uczestnika webinarium
Zapisy:
- online: wypełnij formularz zgłoszeniowy
- ilość miejsc jest ograniczona, decyduje pierwszeństwo zgłoszeń
- szkolenie jest bezpłatne
- zgłoszenia będą przyjmowane do 18 września
Kontakt: Małgorzata Bochińska, malgorzata.bochinska@wbp.poznan.pl, telefon: 61 66 40 874
Źródło grafiki: Canva.com